חדר שמש במחיר משתלם

חדר שמש במחיר משתלם

באקלים הים תיכוני של ארצנו, חדרי שמש הינם מתחמים שימושיים ומבוקשים המעניקים הצללה בימי הקיץ וקירוי בעונת החורף. חברת אלום צידון מתמחה בבניית חדרי שמש איכותיים, פרקטיים ומעוצבים העשויים מזכוכית ואלומיניום. הבנייה מסופקת עם שירות מקצועי מותאם לדרישות הלקוח. ואם לא די בכך, חברתנו גובה עבור התקנת חדר שמש מחיר אטרקטיבי במיוחד לצד אחריות ארוכת טווח.

חדרי שמש מזכוכית ואלומיניום

עם חברתנו תזכו בסגירת חדר שמש בעלות משתלמת ועם רמות ביצוע וגימור מושלמות. חדרי השמש מיוצרים עם וילונות זכוכית גדולים ועמידים, גגות קבועים או נפתחים ועם קונסטרוקציית אלומיניום חזקה ועמידה, בעלת קווים נקיים ועיצוב מודרני. המבנה מוצע כפתרון קבע הניתן לפירוק או עם אפשרות לסגירה ופתיחה לפי צורך. חדרים אלו ישדרגו כל בית פרטי וגם בתי עסק שונים כמו משרדים, אולמות וגני אירועים, מסעדות ובתי קפה.

תכנון ובנייה של חדר שמש

אנו מתכננים ובונים חדרי שמש בהתאמה אישית מלאה למאפייני המבנה, ולפי מאפייני, מיקום ומידות המתחם, וצרכי ובקשות הלקוח. כך למשל, ניתן להזמין חדר שמש עם אפשרות לפתיחה מלאה של הקירות ואף של הגג באופן ידני או בעזרת מנגנונים מומנעים שקטים ונסתרים. כך ניתן להתאים את חדר השמש לכל צורך וכל עונות השנה ולהשתמש בו כחלל הסבה, רגיעה או אירוח.

חדר שמש איכותי

עמנו תזכו לתכנן ולבנות חדר שמש איכותי בעלות כדאית. חדר השמש מבוסס על קונסטרוקציית אלומיניום וקירות זכוכיות טריפלקס, העמידים בפני שמש, גשם, רוחות ורעש, וכוללים מנגנון הגנה בטיחותי למניעת נפילה של ילדים. כמו כן מדובר בסגירת מרפסת בוילון זכוכית נאספת ללא הפסד מקום ומבלי לפגוע בנוף שמונעת חדירה של רטיבות גם בנקודות חיבור. ואם לא די בכך, ניתן לפתוח ולסגור את הגג וקירות חדר השמש באמצעות מערכות ממונעת שקטה ונסתרת, הכוללת אפשרות לשליטה מרחוק, בעזרת חיישני מזג אוויר הפותחים וסוגרים את המבנה בהתאם לדרישות מוכתבות מראש, וכן על ידי חיבור מנגנוני הפתיחה והסגירה למערכת של בית חכם.

הזמנת חדר שמש

להזמנת חדר שמש במחיר משתלם וקבלת עוד מידע וייעץ מקצועי בנושא, צרו קשר עם חברת אלום צידן בטלפונים 8733335 – 04 ו- 050-8447388 או במייל alumtzidan@gmail.com.

תגובה אחת

  1. רועי הגב

    מעוניין בחדר שמש

השארת תגובה