התקנת קירות זכוכית

התקנת קירות זכוכית

התקנת קירות זכוכית לצורכי חוץ ופנים

החברה המוערכת והמובילה אלום צידן מתמחה בייצור תריסים, דלתות  וחלונות מכול דגם וסוג, וכן בתכנון, ייצור והתקנה של קירות זכוכית קבועים ונפתחים לצרכי חוץ ופנים בהתאמה אישית מלאה. הקירות משמשים לקוחות פרטיים, מוסדיים ועסקיים, ומיועדים לצרכים שונים כגון סגירת מרפסות, חציצה משרדית מלאה או חלקית, וסגירת חללים חיצוניים של בתי עסק כדוגמת בתי קפה, מסעדות, בתי מלון ואולמות אירועים.

יתרונות קירות זכוכית

קירות זכוכית שאנו מספקים מהווים פתרון מושלם לסגירת חללים באופן חסכוני, יעיל ואסטטי בין אם באופן קבוע או כוילונות הזזה מזכוכית. הם מאפשרים לסגור חלל ולהעניק פרטיות והגנה מפני פגעי מזג אוויר כמו גשם או רוחות מבלי לוותר על חדירת אור לחלל. כמו כן, הם מוצעים גם כקירות נפתחים המאפשרים בחירה בהתאם לצורך ולמזג האוויר באם להיפתח און לסגור את החלל. מעבר לכך, התקנת קירות מזכוכית חוסכת בשטח יותר מכל סוג קיר אחר לרבות קירות גבס. יחסית לשיטות אחרות מדובר בשיטת קירוי זולה ויעילה עם התקנה מהירה ולא מלכלכת, המאפשרת התאמה מלאה לצרכי בעליה. לבסוף, קירות אלו גם יעניקו לחלל חזות מודרנית, אלגנטית ונקייה ויתרמו ליצירת מרחב אוורירי ופתוח.

וילונות זכוכית עם מערכות הזזה

חלק משירותיה המתקדמים שלחברתנו כוללים הרכבת קירות מוילונות זכוכית של חברת אקריסטליה, בעלי מערכת הזזה מתקדמת, המספקים מענה אסטטי ופונקציונאלי יעיל לסגירה בטוחה של חללים. המענה מאפשר חופש מרבי בגובה של עד שלושה מטר ולוחות ברוחב של עד שבעים סנטימטרים במגוון אינסופי של תצורות. יתרה מכך, פתרון מתקדם זה של סגירת חללים מעניק למרחב חזות פנוראמית נקייה נטולת עמודים ופינות, עם יכולת להזיז את לוחות הזכוכית לכל צד מבוקש לרבות הפינות. מערכת הוילונות עצמה מותקנת על גבי מסילה השקועה ברצפה ומאפשרת נגישות מלאה. כמו כן, ניתן לבחור עבור הוילונות מגוון גדול של סוגי זכוכית, ביניהם זכוכיות חלביות, שקופות, אנטי סאן ווילונות עם עיצובים על גבי הזכוכית.

הזמנת קירות זכוכית

להזמנת קיר זכוכית איכותי לצרכי פנים וחוץ בהתאמה אישית מלאה, ולקבלת עוד פרטים ומידע מקצועי בנושא, צרו קשר עם חברת אלום צידן בטלפון 050-8447388.