חברת אלום צידן המובילה בפתרונות בניה בעזרת וילונות זכוכית ואלומיניום, מתמחה בסגירות חורף למסעדות ובתי קפה בסטנדרטים גבוהים ביותר וחסרי פשרות. אנו מספקים שירות מקצועי המחויב ללוחות זמנים, כאשר כל לקוח זוכה לליווי צמוד לאורך ההליך, עם מענה יעיל ואדיב לשביעות רצונו המלאה.

חשיבות סגירת חורף למסעדות

מסעדות ובתי קפה רבים מעלים באופן משמעותי את מספר הסועדים בבית העסק על ידי יצירת מתחם ישיבה חיצוני. המתחם יכול להיות צמוד לבית העסק מחלקו הקדמי או האחורי, ולספק חלל פתוח לרחוב או לגינה. ואולם, בבוא החורף מתחם חשוב זה יוצא מכלל שימוש בהיותו חשוף לרוחות, גשם וקור, והדרך היחידה להפכו למקום שנוח ונעים לשבת בו היא על ידי סגירתו באופן מקצועי ואסתטי.

סגירת חורף למסעדות – איכות ללא פשרות

אנו מספקים סגירת חורף למסעדות בהתאמה אישית לאופי, מידות וצרכי המקום, ובאיכות הגבוהה ביותר ועבור מחיר הוגן וכדאי. מדובר בסגירות זכוכית ואלומיניום בטוחות, מבודדת ואטומות, המונעות באופן מלא חדירה של קור ורטיבות לתוך מתחם בית הקפה או המסעדה, ומאפשרות להסיקו ולחממו ביעילות, בנוחות ובבטחה. כמו כן, עמנו תזכו לקרוי מלא של המתחם החיצוני של בית הקפה או המסעדה לחורף, כולל במידת הצורך סגירת גגות מזכוכית נפתחת או קבועה. גג הזכוכית השקוף מאפשר חדירה של הרבה אור טבעי למתחם בית העסק, ויוצר חלל פתוח ואוורירי המשמר את התחושה של ישיבה במרחב חיצוני.

סגירות מתקפלות למסעדות ובית קפה

מסעדות ובתי קפה רבים בוחרים להזמין מאיתנו סגירות חורף מתקפלות, הידועות גם בשם דלתות זכוכית או סגירת אקווריום, הנפתחות ונסגרות בהתאם לצרכי המקום ותנאי מזג האוויר. כך למשל, בימי חורף גשומים וקרים, או רוויי רוחות, ניתן להשאיר את המתחם סגור ומוגן. זאת בעוד שבימי חורף יפים עם שמש חמימה ונעימה ניתן לקפל את הסגירה ולפתוח את מתחם ההסבה החיצוני לאוויר הצח. כמו כן, סגירת החורף מוצעת בהתאמה אישית מלאה במגוון שיטות בניה, שיכולות להיות עם אלומיניום או בלעדיו. אחת השיטות המתקדמות שמסופקת על ידינו הינה באמצעות דלתות זכוכית נאספות המיוצרות על ידי המותג העולמי המוביל אקריסטליה. מדובר במערכת הזזה מתקדמת נטולת פינות או עמודים, המעניקה ניצול אופטימאלי ואסתטי של המרחב הנתון.

הזמנת סגירת חורף לבתי קפה ומסעדות

להזמנת סגירת חורף למסעדות או בתי קפה, ולקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, צרו קשר ואנו נחזור אליכם בהקדם.

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן