תיקון תריסים בקריות

תיקון תריסים בקריות

גרים בחיפה או בקריות והתקלקל לכם התריס בבית? התקשרו כבר עכשיו לחברת אלום צידן,המובילה בייצור ותיקון תריסים וחלונות מכל סוג ודגם, בדגש מיוחד על תריסים חשמליים. החברה מחויבת להעניק ללקוחותיה עבודות איכותיות ללא פשרות, בין אם מדובר בקהל לקוחות פרטי, עסקי, מוסדי ומקצועי לרבות קבלנים ואדריכלים. האיכות ניכרת הן בטיב עבודות התיקון, בעמידה בלוחות הזמנים וברמת השירות המסופק, עם יחס אישי וקשוב לצרכי ודרישות כל לקוח.

הצורך בתיקון תריסים
כמעט בכל בית ודירה בחיפה ובקריות יש תריסים חיצוניים בחלונות, דלתות ומרפסות. מוצרים אלו חוסמים חדירה ישירה של אור, חום, שמש וקרינה, מסייעים במניעת חדירת קור, מי גשמים ורוח ומעניקים לבעליהם פרטיות מלאה. יחד עם זאת, לאורך זמן תריסים אלו ובייחוד מהסוג הנע על גבי ציר, עלולים לסבול מתקלות שונות שיש לטפל בהן באופן נכון ומקצועי על ידי חברה מוכרת, מומלצת ואמינה כמו אלום צידן.

שירות איכותי ברמה הגבוהה ביותר
בחירה בתיקון תריסים בקריות או בחיפה עם אלום צידון תעניק לכם את שירותיה של חברה ותיקה, מנוסה,מובילה ומוערכת. החברה פועלת בתחום כבר מעל ל- 4 עשורים ומנוהלת על ידי דור שני שלבעלי מקצוע מומחים בעבודות אלומיניום. החברה מחויבת להעניק שירותי תיקון תריסים בחיפה ובקריות ברמה הגבוהה ביותר שאפשר לבקש., הבאה בין היתר לידי ביטוי בשימוש בחומרי הגלם הטובים ביותר, בציוד מתקדם ובצוות מקצועי מסור ואדיב. יתרה מכך, תיקוני תריסים בחיפה ובקריות המבוצעים על ידי החברה מסופקים עם ייעוץ חינם ללא מחויבות,ועבור מחירים תחרותיים במיוחד. כל זאת, עם שירות אמין ומדויק המבטיח קבלת תריס תקין שישמש אתכם עוד שנים רבות וטובות.

תיקון כל סוגי התקלות בתריסים
לחברת אלום צידן יש את כל הניסיון, הידע והכלים על מנת להתמודד ולתקן כל בעיה ותקלה בתריסים. בין היתר, החברה מתקנת תריסי הזזה נעים בעזרת גלגלים, תריסי גלילה ידניים מדגמים ישנים או חדישים, ותריסים חשמליים. התיקונים יכולים להיות החלפת רצועות או שלבים, החלפתם של גלגלים, תיקון מתגי פעולה וחיבורי חשמל, תיקון מנועים חשמליים או תיקון ארגז של התריס.

שירותים נוספים
מלבד תיקון תריסים בקריות וחיפה החברה גם מתמחה בהתקנת כל סוגי התריסים, לרבות תריסים חשמליים ורשתות גלילה והזזה. כמו כן, החברה מבצעת התקנת דלתות וחלונות אלומיניום באיכות הגבוהה ביותר, לרבות התקנת דגמים בלגיים של המותג קליל. זאת בנוסף למגוון עבודות זכוכית בשילוב אלומיניום, כולל הגבהתם של מעקות במרפסות וגם התקנת דלתות כניסה לבניינים בשילוב מערכות אינטרקום.

הזמנת שירותי תיקון תריסים בחיפה ובקריות
להזמנת שירותי תיקון תריסים בחיפה ובקריות, לקבלת ייעוץ מקצועי ללא עלות או מחויבות, וכן מידע אודות שירותים נוספים, צרו קשר עוד היום עם אלום צידן בטלפון 050-8447388.